مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 13:062016-02-08اجتماعي

کوهستان های گیلان سفیدپوش شدند


جاده های کوهستانی گیلان بر اثر شدت بارش برف سفیدپوش شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، مدیر راهداری گیلان ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت جاده های استان اظهار کرد: شدت بارش برف تمام محورهای کوهستانی گیلان را سفیدپوش کرده است.

محمود ایران پرست با بیان اینکه با وجود بارش برف تمام راه های استان باز و عبور و مرور برقرار است، افزود: بارش برف با ورود سامانه بارش زا در گیلان آغاز شده و موجب کاهش دما شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف از امروز در گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: ارتفاع بارش شدید برف در محور اسالم به خلخال به 60 سانتی متر رسیده و تردد در این محور کوهستانی با زنجیر چرخ میسر است.

مدیر راهداری گیلان ادامه داد: تیم های راهداری گیلان برای باز نگه داشتن و برقراری ایمنی در محورهای برف گیر استان در تلاش هستند.

وی با تصریح بر اینکه تیم های راهداری در حالت آماده باش هستند، خاطرنشان کرد: راهدارها با استفاده از انواع ماشین آلات راهداری و نیروی انسانی در جاده های استان مستقر هستند.

ایران پرست، ارتفاع برف در مناطق کوهستانی آبی نام و دیلمان در سیاهکل را به 70 تا 80 سانتی متر ذکر کرد و یادآور شد: اکنون بارش برف در محورهای کلیشم به ارتفاع 50 سانتی متر و ویه رودبار به ارتفاع 15 سانتی متر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهستان های گیلان سفیدپوش شدند

کوهستان های گیلان سفیدپوش شدند