مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 13:052016-02-08اقتصادي

راه اندازی نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی در زاهدان با همکاری ایران و اسپانیا


معاون توسعه فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از راه اندازی نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی در زاهدان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری یک شرکت خصوصی اسپانیا در زاهدان اجرایی می شود.

- معاون توسعه فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از راه اندازی نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی در زاهدان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این طرح با همکاری یک شرکت خصوصی اسپانیا و شرکت دانش بنیان ایرانی، در زاهدان اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا امروز عبدالرضا صمیمی در نشست خبری با تاکید بر این که زمینه انتقال فناوری نیروگاه خورشیدی به کشور فراهم شده است، افزود: با همکاری هایی که میان جمهوری اسلامی ایران با اتحادیه اروپا ایجاد شده است، نیروگاه 50 مگاواتی خورشیدی با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی، یک شرکت دانش بنیان ایرانی و یک شرکت خصوصی از کشور اسپانیا در زاهدان راه اندازی خواهد شد.

وی بومی سازی این فناوری را از برنامه های این سازمان پس از انتقال فناوری دانست و اظهار کرد: در این طرح سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به عنوان مشاور در کنار شرکت دانش بنیان ایرانی قرار خواهد داشت.

صمیمی با تاکید بر این که قرارداد این طرح به امضای ایران و بخش خصوصی کشور اسپانیا رسیده است، یادآور شد: در حال حاضر انجام مطالعات امکان سنجی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی در زاهدان با همکاری ایران و اسپانیا

راه اندازی نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی در زاهدان با همکاری ایران و اسپانیا