مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 13:012016-02-08سياسي

شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران راه اندازی می شود


مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: مراسم راه اندازی شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران و همچنین رونمایی از نرم افزارهای قرآنی با حضور مسئولان و مدیران مسجد، - نماینده دارالقرآن عتبه حسینی، قاریان و اساتید پیشکسوت قرآنی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سجاد نیکخو اظهار داشت: یکی از برنامه های دینی و فرهنگی مسجد مقدس جمکران، فعالیت های قرآنی از جمله برگزاری محافل قرآنی، مسابقات ترتیل، حفظ و تفسیر و همچنین برگزاری کارگاه های آموزش قرآن کریم است که دارالقرآن این مکان شریف برگزار می شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران افزود: برای گسترش فعالیت های قرآنی مسجد مقدس جمکران، شبستان دارالقرآن راه اندازی شده است که در ایام مبارک دهه فجر افتتاح می شود.

نیکخو ادامه داد: در این مراسم، 15 نرم افزار قرآنی که توسط مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تولید شده است، رونمایی می شود.

وی افزود: محتوای این نرم افزارها شامل محافل قرآنی که در سال گذشته و سال جاری در مسجد برگزار شده است، چهار کارگاه آموزشی با موضوع هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی که ویژه کارکنان خواهران و همسران کارکنان در مسجد برگزار شده بود، کرسی های تلاوت و اذان گاهی و همچنین محتوای طرح اسوه ویژه نوجوانان در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران راه اندازی می شود

شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران راه اندازی می شود