مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 11:212016-02-08اقتصادي

ایجاد 4 دهکده المپیک در کشور/ مسابقات لیگ جهانی والیبال در اصفهان برگزار می شود


ایجاد سستم ویدئو چک برای لیگ جهانی 15 میلیون دلار هزینه نیاز دارد و تلاش داریم با ایجاد این سیستم میزبانی یکی دو دیدار لیگ جهانی در اختیار اصفهان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اصفهان، محمود گودرزی صبح امروز در نشست مشترک با استاندار اصفهان و مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های ناتمام اظهار داشت: در حال حاضر باید تلاش کنیم تعداد پروژه های ناتمام کاهش یابد و در واقع هدف دولت این است که پروژه های نیمه کاره قبل از کلنگ زنی پروژه های جدید تکمیل شوند.

وی افزود: در حال حاضر از مجموع حدود 300 پروژه ناتمام اصفهان، 80 پروژه تکمیل شده و حدود 200 پروژه ناتمام دیگر هم هنوز باقی مانده است و باید تلاش کنیم با مشارکت خیران و بخش خصوصی هرچه زودتر تکمیل این طرحها را اجرایی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید با استقاده از ظرفیت ورزشکاران شاخص اصفهان مانند کاری که علی دایی و رضازاده در زادگاه خود انجام دادند، زمینه توصعه فضاهای ورزشی در استان اصفهان هم فراهم شود، همچنین با مشارکت شهرکهای صنعتی و بخش خصوصی در این بخش فعالیت مستمر و موفق داشته باشیم.

وی با ابراز خشنودی از همکاری فولاد مبارکه در تکمیل پروژه نقش جهان تصریح کرد: متاسفانه برخی پروژه های اصفهان براساس نیاز واقعی تعریف نشده است به عنوان مثال همین ورزشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4 دهکده المپیک در کشور/ مسابقات لیگ جهانی والیبال در اصفهان برگزار می شود

ایجاد 4 دهکده المپیک در کشور/ مسابقات لیگ جهانی والیبال در اصفهان برگزار می شود