مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 11:002016-02-08اجتماعي

نوسازی مدرسه تخریب شده در برف سال 92 در نوشهر


رییس اداره آموزش و پرورش نوشهر گفت: دبیرستان پسرانه حسن آباد نوشهر که در برف سال 92 تخریب شده بود نوسازی شد و به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، نورالدین کوچ پیده در آیین افتتاح دبیرستان پسرانه حسن آباد نوشهر اظهار کرد: دبیرستان پسرانه حسن آباد با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادث ناشی از برف سال 92 احداث شد.

وی افزود: فضای آموزشی مناسب یکی از گزینه های اصلی تعلیم و تربیت است که نقش مهمی در نحوه آموزش و یادگیری دانش آموزان ایفا می کند.

رییس آموزش و پرورش نوشهر تصریح کرد: نقش مدرسه در فرآیند یادگیری بر کسی پوشیده نیست و محیط مدرسه به عنوان یک دانشگاه برای فرد است.

کوچ پیده با بیان اینکه ساختمان قدیمی این مدرسه بر اثر برف سال 92 دچار صدمات زیادی شد، افزود: سازمان نوسازی مدارس برای این مدرسه، بعد از تامین اعتبارات لازم از محل حوادث، آن را خرداد 93 تخریب و سپس طبق استانداردهای لازم و با رعایت الگوها احداث کرد.

وی خاطرنشان کرد: فضای آموزشی این پروژه در زمینی به مساحت 2500 متر با زیربنای 486 متر با شش کلاس درس و سه کارگاه احداث شد.

این مسئول یادآور شد: در دهه فجر امسال سه واحد مدرسه از جمله مدرسه شهید سنگاری با هزینه یک میلیارد و 100 میلیون تومان، مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی مدرسه تخریب شده در برف سال 92 در نوشهر

نوسازی مدرسه تخریب شده در برف سال 92 در نوشهر