مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 09:162016-02-08ورزشي

عضو شورای اسلامی شهر شیراز: حضور 1600 زن ورزشکار در جشنواره بازی های بومی و محلی


حضور یک هزار و 600 زن ورزشکار شیرازی در پنجمین جشنواره بازی های بومی-محلی نمونه ای عینی از مشارکت مردمی در برنامه های فرهنگی شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی این شهر، زهرا یقطین در آیین گشایش پنجمین دوره جشنواره ورزش های بومی- محلی ویژه بانوان شیرازی که همزمان با دهه فجر، در سالن شهید شیرعلی سلطانی برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا که در فرهنگ ایرانی- اسلامی ما بنیان و انسجام خانواده بر عهده زنان است، حفظ پویایی و نشاط آنها موضوعی مهم و قابل توجه است.

وی شادابی، نشاط و سرزندگی زنان را از ضرورت های سلامت جامعه دانست و افزود: آنچه یک جامعه را پویا و پیشرو می سازد، خانواده سالم است و این جشنواره علاوه بر احیای بازی های فراموش شده قدیمی و سنتی و حفظ باقی مانده های فرهنگ و سنت ورزش ما، فرصتی را برای نشاط و شادی سالم بانوان فراهم می کند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: امروز، ترویج آپارتمان نشینی در روند توسعه چشمگیر شهرها، افزایش ابزارهای رایانه ای، گسترش شبکه های اینترنتی و عواقب آنها که کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی است، نقش و تأثیر ورزش را در زندگی شهرنشینان کمرنگ کرده و ذائقه اصیل و معنوی مردم به ویژه جوانان را با تغییر راه های نشاط آفرین به سمت وسوی دیگری برده و این در حالی است که سلامت و نشاط ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر شیراز: حضور 1600 زن ورزشکار در جشنواره بازی های بومی و محلی

عضو شورای اسلامی شهر شیراز: حضور 1600 زن ورزشکار در جشنواره بازی های بومی و محلی