مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 09:162016-02-08ورزشي

سفیر گیلان با شکست رعد اصفهان در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفت


تیم والیبال سفیر گیلان با شکست رعد پدافند اصفهان در مرحله حذفی لیگ دسته اول والیبال کشور، کار صعود را به بازی خود در اصفهان کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عصر یکشنبه در چهارچوب دور برگشت بازی پلی آف لیگ دسته اول والیبال کشور، برای مشخص شدن چهره تیم های صعود کننده به لیگ برتر، تیم والیبال سفیر گیلان موفق شد تا تیم رعد اصفهان را با شکست بدرقه کند.

بنابر این گزارش، این مسابقه که از ساعت 16 در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید دکترعضدی رشت برگزار شد، در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود تیم سفیر گیلان خاتمه یافت.

تیم سفیر گیلان، گیم های اول و سوم چهارم را با نتیجه های 25 بر 22، 25 بر 18 و 26 بر 24 به سود خود خاتمه داد و در گیم دوم با حساب 25 بر 21 برابر مهمان شکست خوردند.

در این دیدار که عاشقان و هواداران والیبال دوست گیلانی در سالن، برای سفیر سنگ تمام گذاشتند، سفیر با درخشش خیره کننده تمامی بازیکنانش توانست با توجه به شکست در بازی خانگی، سرنوشت صعود به بازی سوم را به اصفهان بکشاند.

والیبالیست های سفیرگیلان در ست اول، توانستند در یک بازی منطقی که ضریب اشتباهات کم را در دستور کار قرار داد و با سرویس های حریف کش و دریافت های یکی بعد از دیگری عالی، کار را در همان لحظات ابتدای بازی بر حریف اصفهانی خود سخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر گیلان با شکست رعد اصفهان در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفت

سفیر گیلان با شکست رعد اصفهان در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفت