مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 09:152016-02-08اقتصادي

زیرساخت های مسکن مهر در پیچ وخم منابع مالی


در مجموع به 5 هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه نیاز است که تاکنون از محل بودجه و محل اعتبارات اضطراری ، 30 درصد آن تامین شده و به همین میزان زیرساخت های آن اجرایی شده است.

- وی با اشاره به فراهم آوردن خدمات بالا دستی اولیه (ایجاد شبکه اصلی، فرعی و غیره) 100 هزار واحد مسکن مهر از 500 هزار واحد مذکور اظهار کرد: آماده نبودن واحد های مسکونی در این بخش باعث شده که انشعابات وصل نشوند و در صورت تامین اعتبار پرونده عمده مساکن مهر بسته می شود.

سرتیپ زاده با اشاره به لزوم تامین پایدار آب و برق و دفع بهداشتی پایدار فاضلاب گفت: با توجه به روند تدریجی اسکان جمعیت در واحد های مسکونی مهر می توانیم عملیات تکمیلی را برای تامین پایدار خدمات ظرف دو تا سه سال انجام دهیم لذا این کار براساس پیش بینی ها در سال های 1395 و 1396 صورت خواهد گرفت.

همچنین به گفته علیرضا دائمی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو اجرای زیرساخت مسکن مهر در برخی مناطق با پیچیدگی های بسیار مواجه است" چرا که در انتخاب محل ساخت مسکن ها توصیه های وزارت نیرو شنیده نشده است اما مسکن مهر تعهد دولت است و متناسب با بودجه ای که در اختیار داریم تامین آب، برق و فاضلاب صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مسکن مهر در پیچ وخم منابع مالی

زیرساخت های مسکن مهر در پیچ وخم منابع مالی