مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 09:112016-02-08سياسي

شهدای مدافع حرم مدافعین عزت، استقلال و امنیت کشورند


دفاع مقدس دیگری در جریان است.

هر روز تصاویری از شهدای این دفاع مقدس با عنوان «شهید مدافع حرم»، زینت بخش خیابان ها و کوچه های ایران اسلامی در شهرهای مختلف می شود.

- دفاع مقدس دیگری در جریان است.

هر روز تصاویری از شهدای این دفاع مقدس با عنوان شهید مدافع حرم، زینت بخش خیابان ها و کوچه های ایران اسلامی در شهرهای مختلف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم" ، دفاع مقدس دیگری در جریان است.

هر روز تصاویری از شهدای این دفاع مقدس با عنوان شهید مدافع حرم ، زینت بخش خیابان ها و کوچه های ایران اسلامی در شهرهای مختلف می شود.

آنان که می دانند این شهدا در چه مسیری و برای تحقق چه اهدافی گام برداشتند، شوق تداوم بخشی راه این عزیزان به حق پیوسته در وجودشان شعله ور است.

اما آنان که با عمق تحولات در منطقه و جنگ های نیابتی نظام سلطه در کشورهایی چون سوریه و عراق آشنا نیستند، به طور قطع از خود می پرسند که این افراد برای چه به سوریه و عراق رفته اند؟ برای پاسخ به این سؤال و سؤالات مشابه، به گزاره های زیر توجه شود: 1 ـ رافضی ها بدانند که هدف ما تخریب نمادهای شرک آلود در نجف، کربلا و سامرا است.

بدانید که پس از تخریب این نمادها در عراق، به ایران خواهیم آمد و مشهد را با خاک یکسان خواهیم کرد (نمونه ای از صدها تهدید داعشی ها و دیگر گروه های تکفیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم مدافعین عزت، استقلال و امنیت کشورند

شهدای مدافع حرم مدافعین عزت، استقلال و امنیت کشورند