مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 09:102016-02-08فرهنگي

از لغو نمایش «یتیم خانه ایران» تا اعتصاب «مالاریا» + تصاویر


هفتمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با نشست رسانه ای فیلم سینمایی«بارکد» آغاز شد.

- از لغو نمایش یتیم خانه ایران تا اعتصاب مالاریا + تصاویر " هفتمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با نشست رسانه ای فیلم سینمایی بارکد آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ لغو اکران فیلم سینمایی یتیم خانه ایران به دلیل مشکلات فنی و لغو مراسم فرش قرمز و نشست رسانه ای فیلم سینمایی مالاریا از اتفاقات هفتمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بود.

پژمان بازغی بازیگر این کار ضمن اعتراف به اینکه دعاهای زیادی برای بازی در این کار کرده گفت: من از مسئولان سازمان سینمایی خواهش می کنم جشنواره های مختلف برای گروه های مختلف برگزار کنند.

وی گفت: بسیاری از فیلم اولی ها با ورود نیافتن به جشنواره فیلم فجر انگیزه خود برای کارگردن را از دست می دهند و از سویی بازیگران هم برای حضور در کارهای آنها بی رغبت شده و تهیه کننده ای هم که سرمایه اش برنگشته دیگر حاضر به سرمایه گذاری روی کار آنها نمی شود.

مصطفی کیایی هم گفت: معمولا اکران فیلم هایی که به جشنواره فیلم فجر راه پیدا نمی کنند دچار مشکل می شود و به همین دلیل من فیلم هایم را راهی جشنواره می کنم و به عنوان ویترینی برای اکران عمومی از جشنواره استفاده می کنم وگرنه فیلم های من جشنواره ای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لغو نمایش «یتیم خانه ایران» تا اعتصاب «مالاریا» + تصاویر

از لغو نمایش «یتیم خانه ایران» تا اعتصاب «مالاریا» + تصاویر