مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 08:212016-02-08اجتماعي

برف و سرما مدارس 11 شهر استان اردبیل را تعطیل کرد


به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس در 11 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان اردبیل تعطیل شد تا دانش آموزان در روز دوشنبه 19 بهمن ماه خانه نشین شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس در 11 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان اردبیل تعطیل شد تا دانش آموزان روز دوشنبه، 19 بهمن ماه را در خانه های خود سپری کنند.

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل مدارس سری صبح در اردبیل و هیر در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل است.

بر این اساس در خلخال، خورش رستم، سرعین، شاهرود، کوثر، نمین و نیر تمامی مقاطع تحصیلی و در ارشق و گرمی نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت شدید هوا تعطیل شد.

اداره هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد با نفوذ سامانه ناپایدار، جو استان اردبیل در روزهای آینده دستخوش تغییرات خواهد شد به طوری که بر اساس این اطلاعیه اوج بارش از اواخر روز یکشنبه تا ظهر دوشنبه بوده و دمای هوا بین 12 تا 16 درجه سلسیوس به ویژه از عصر روز یکشنبه تا روز چهارشنبه به صورت محسوس کاهش می یابد.

بارش های در سطح استان اردبیل از اواخر روز دوشنبه به تدریج قطع اما هوای سرد و یخبندان تا روز چهارشنبه، 21 بهمن ماه در اغلب مناطق استان اردبیل ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و سرما مدارس 11 شهر استان اردبیل را تعطیل کرد

برف و سرما مدارس 11 شهر استان اردبیل را تعطیل کرد