مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 06:162016-02-08سياسي

ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران تالش


ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران توسط کلینیک های بخش خصوصی شهرستان تالش اجرا شد.

- نوید صفرزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تالش"، اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه فجر، ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی توسط دامپزشکی تالش انجام شد.

رییس اداره دامپزشکی تالش افزود: هرساله در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، شبکه دامپزشکی شهرستان تالش با اعلام برنامه های خود در جلسات مرتبط به ویژه کمیته روستایی عشایری دهه فجر، به ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیری به صورت ویژه به دامداران می پردازد.

صفرزاده تأکید کرد: یکی از این موارد که پیشتر نیز اعلام شده بود، ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران توسط کلینیک های بخش خصوصی شهرستان است که در این ایام در این شهرستان اجرا شد.

وی بیان کرد: تشخیص و درمان بیماری های دامی یکی از فعالیت های دامپزشکی بوده که قسمتی از این وظایف پیش تر در راستای واگذاری برخی از امور مورد تصدی دولتی، به بخش خصوصی واگذار شد که بخش خصوصی در قالب کلینیک های دامپزشکی و مراکز درمانی به ارائه خدمات درمانی به دامداران در ازای اخذ هزینه های آن می پردازند.

رییس اداره دامپزشکی تالش بیان کرد: در دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت این ایام، طبق هماهنگی به عمل آمده با مسئولان فنی این مراکز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران تالش

ویزیت رایگان و ارائه مشاوره های درمانی به دامداران تالش