مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 02:162016-02-07سياسي

سازمان استاندارد مستقل و غیر قابل نفوذ عمل می کند/برنج های آلوده در انتظار امحاست


رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اهمیت سلامت و ایمنی مردم گفت: این سازمان با توجه به ضوابط و مقررات قانونی، مستقل و غیر قابل نفوذ عمل می کند.

- نیره پیروز بخت در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس "با اشاره به استقلال رای و غیر قابل نفوذ بودن این سازمان اظهار داشت: طی2 الی 3 سال اخیر به ندرت پیش آمده که تصمیمات کلان دولت روی بحث کیفیت و استاندارد اثرگذار باشد چرا که دولت خود را قائل به رعایت استانداردها و ارتقای کیفیت کالا در داخل کشور می داند.

وی در ادامه بیان داشت: تا کنون حداقل خود ما با این موضوع مواجه نشدیم اما خارج از ضوابط و مقررات قانونی متاسفانه بعضی مواقع، یک سری نفوذهایی نه از جانب دولت بلکه از جاهای دیگر شکل می گیرد که سازمان ملی استاندارد به عنوان یک مجموعه مستقل و تحت نظارت دولت با توجه به تمام ضوابط و مقررات قانونی حکم کرده و اجازه نفوذ نمی دهد.

پیروز بخت با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه نفوذ روی سلامت و ایمنی مردم را نمی دهیم تصریح کرد: این را شما مطمئن باشید که ما به عنوان یک سازمان حاکمیتی سعی داریم که حتما با قدرت انجام وظیفه کنیم.

رییس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به واردات برنج های آلوده به کشور نیز افزود: این برنج ها سه الی 4 سال پیش وارد کشور شده است و سازمان ملی استاندارد نیز درگیر این مسئله نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان استاندارد مستقل و غیر قابل نفوذ عمل می کند/برنج های آلوده در انتظار امحاست

سازمان استاندارد مستقل و غیر قابل نفوذ عمل می کند/برنج های آلوده در انتظار امحاست