مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 01:452016-02-07بين الملل

بر اهمیت هماهنگی تلاش ها برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد


رِییس جمهور مصر بر اهمیت هماهنگی تلاش های جامعه بین المللی برای ریشه کنی منابع مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی فعال در غرب آسیا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری رسمی کویت از قاهره، رییس جمهور مصر بر اهمیت هماهنگی تلاش های جامعه بین المللی برای ریشه کنی منابع مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی فعال در چندین کشور منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) تاکید کرد.

عبدالفتاح السیسی در گفتگو با هیئتی از اعضای پارلمان اروپا به ریاست المار بروک آلمانی رییس کمیسیون روابط خارجی پارلمان اروپا گفت: کشورهای پیشرفته ای که از قدرت زیاد سیاسی و اقتصادی برخوردارند متناسب با حجم توانمندی خود مسئول هستند تا در زمینه قطع منابع مالی و تسلیحاتی تروریست ها اقدام کنند.

السیسی بر اهمیت مقابله فراگیر و همه جانبه با پدیده تروریسمی را که در مرزهای نظامی و امنیتی متوقف نمی شود و توسعه اقتصادی ، اجتماعی و ابعاد فکری و دینی را نیز تهدید می کند خواستار شد.

وی سرازیر شدن آوارگان را از تبعات وپیامدهای بی ثباتی در برخی از کشورهای منطقه توصیف کرد و افزود: مصر میزبان شمار زیادی از آوارگانی است که از مصیبت های تروریسم و بی ثباتی رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اهمیت هماهنگی تلاش ها برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد

بر اهمیت هماهنگی تلاش ها برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد