مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 23:512016-02-07سياسي

وزارت امور خارجه برای آزادی صیادان دستگیرشده توسط کویت تلاش کند


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه سه صیاد بوشهری در خلیج فارس توسط نیروهای نظامی کویت دستگیر شدند، - ضروری است وزارت امور خارجه کشورمان و سفارت ایران برای آزادی این عزیزان تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بوشهر، عبدالکریم جمیری بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه سه صیاد بوشهری در خلیج فارس توسط نیروهای نظامی کویت دستگیر شدند اظهار داشت: به محض اطلاع از دستگیری سه صیاد بوشهری در خلیج فارس توسط نیروهای نظامی کویت در پنج شنبه هفته گذشته، موضوع به وزارت امور خارجه انعکاس داده شد و خواستار پیگیری برای وضعیت سلامتی و آزادی آنها شدیم.

وی با اعلام اینکه طرف های کویتی حاضر به ارائه کمترین اطلاعات نیستند، گفت: هرچند در این سه روز پیگیری های مستمری برای اطلاع از وضعیت این سه صیاد بوشهری از طریق وزارت امور خارجه انجام داده ایم اما طرف های کویتی حاضر به ارائه کمترین اطلاعات نیستند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر سه صیاد بوشهری مشغول صیادی بوده اند که دستگیر شده اند تصریح کرد: طرف های کویتی با روا داشتن اتهامات واهی قصد دارند که بهره برداری سیاسی از موضوع داشته باشند در حالی که شواهد نشان می دهد که هر سه صیاد بوشهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه برای آزادی صیادان دستگیرشده توسط کویت تلاش کند

وزارت امور خارجه برای آزادی صیادان دستگیرشده توسط کویت تلاش کند