مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 20:262016-02-07سياسي

شهردار دماوند: تغییر در نگرش و رفتار مردم بر پایه اصول اسلامی از اهداف انقلاب است


ایجاد تغییر در نگرش و رفتار مردم بر اساس اصول اسلامی از مهم ترین اهداف انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، عباس صفری عصر امروز در جشن باشکوه انقلاب در دماوند ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنم و بسیار خوبی است که یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی بداریم و از فرهنگ ها و خاطره ها آن دوران یادی کنیم و بتوانیم آن فرهنگ ها را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: شهرداری و به تبع آن شورای اسلامی شهر دماوند، بسیاری از فعالیت ها و پروژه هایی که اتفاق می افتد، را به نحوی باید انجام دهد که باعث ارتقای فرهنگ جامعه شود.

شهردار دماوند با اشاره به اهداف مهم انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف انقلاب، تغییر در نگرش و رفتار مردم بر اساس اصول اسلامی بود و مدیریت در نظام اسلامی باید بر پایه ارزش ها باشد.

صفری افزود: یکی دیگر از هدف های انقلاب اسلامی ایران که همواره پیگیری شده، اختصاص حق انتخاب و رأی دادن به هموطنان در راستای مشارکت در تعیین سرنوشت خویش است.

وی اضافه کرد: توانمندسازی نیروهای داخلی یکی از موضوعات و اهداف کلی انقلاب بوده و به واسطه تلاش مردم و متخصصان این موضوع اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار دماوند: تغییر در نگرش و رفتار مردم بر پایه اصول اسلامی از اهداف انقلاب است

شهردار دماوند: تغییر در نگرش و رفتار مردم بر پایه اصول اسلامی از اهداف انقلاب است