مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 19:212016-02-07اجتماعي

نظام آموزشی حافظه محور در مراکز پیش دبستانی استان قزوین توسعه یابد


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر نظام آموزشی رایج حافظه محور بوده ولی نظام آموزشی ما انفعالی و پاسخ محور است که مربیان و معلمان مدارس باید در زمینه اصلاح روشی آموزشی اقدامات لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، سالار قاسمی عصر امروز در همایش مربیان پیش دبستانی استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: مقطع پیش دبستانی نسبت به سایر مقاطع تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه پایه علم آموزی و ورود دانش آموزان به جامعه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نظام آموزشی رایج حافظه محور بوده ولی نظام آموزشی ما انفعالی و پاسخ محور است که مربیان و معلمان مدارس باید در زمینه اصلاح روشی آموزشی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: خلاقیت و شکوفایی استعداد نوآموزان در مقطع پیش دبستانی از جمله اموری است که باید مورد توجه و تاکید مربیان این مقطع تحصیلی قرار بگیرد تا در مسیر تحقق اهداف اقدامات لازم را انجام دهند.

قاسمی با اشاره به اینکه تقویت حس پرسشگری در دانش آموزان باید تقویت شود، عنوان کرد: حس پرسشگری و کشف موضوعات در دانش آموزان امری حیاتی و بسیار مهم است که باید در اولویت برنامه های مدارس قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزشی حافظه محور در مراکز پیش دبستانی استان قزوین توسعه یابد

نظام آموزشی حافظه محور در مراکز پیش دبستانی استان قزوین توسعه یابد