مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 18:162016-02-07ورزشي

امیر قلعه نویی: وقتی تیم تراکتور سازی نتیجه نگیرد علیه ما در شعار می دهند


سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: همانطور که دیروز هم گفتم وقتی نتیجه نگیریم طبیعی است علیه ما شعار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز، امیر قلعه نویی عصر امروز در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش برای پدیده مشهد اظهار داشت: در نیمه اول چهار پنج موقعیت عالی را به دست آوردیم که در استفاده از این فرصت ها موفق نبوده و در نهایت منجر به شکست تیم شد.

وی گفت: فوتبال ورزش نتیجه گرا است و اگر نتوانی نتیجه بگیری حاشیه های ایجاد خواهد شود و همانطور که دیروز هم گفتم وقتی نتیجه نگیریم طبیعی است علیه ما شعار دهند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: برای موفقیت باید به وحدت برسیم و همه یکدل برای پیروزی این تیم تلاش کنیم و باید عنوان کنم عده ای به دنبال منافع خود بوده و آرامش را از تیم گرفته و ما امروز در تبریز شرایط مهمان داشتیم.

وی گفت: وقتی نتیجه به سود تیم نباشد تمام طرح ها و برنامه های تیم ایراد می شود، امروز تیم پدیده تمام راه ها را بسته بود و در این مواقع باید از کناره ها نفوذ کرد و اتفاقا پنالتی تیم نیز از این روش به دست آمد اما در تداوم برنامه های هجومی تیم ناکام بودیم.

قلعه نویی تصریح کرد: شرایط جوی امروز بازی به فیزیکی کرده و کار را برای تیم ما سخت کرده و بازیکنی نظیر رحمان بختیاری را از به دلیل شرایط بازی از دست دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر قلعه نویی: وقتی تیم تراکتور سازی نتیجه نگیرد علیه ما در شعار می دهند

امیر قلعه نویی: وقتی تیم تراکتور سازی نتیجه نگیرد علیه ما در شعار می دهند