مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 18:012016-02-07اقتصادي

22 طرح اقتصاد مقاومتی در روستاهای مازندران اجرایی شود


استاندار مازندران با تاکید بر جدی گرفتن طرح های اقتصاد مقاومتی از سوی فرمانداران، گفت: 22 طرح اقتصاد مقاومتی تا پایان امسال در روستاهای استان توسط فرماندران باید اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران در استانداری، اظهار داشت: فرمانداران باید موضوع اقتصاد مقاومتی را در روستاهای مازندران جدی بگیرند تا سبب رشد و توسعه اقتصاد در روستاها باشیم.

وی افزود: مازندران دارای 22 شهرستان بوده و هر شهرستان باید تا پایان سال یک طرح اقتصاد مقاومتی را برای اشتغال زایی در روستاها اجرایی کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران موضوع بودجه را جدی بگیرند،گفت: در برخی از واحدها در حوزه بودجه مشکلاتی وجود دارد که باید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کمک بگیرند.

فلاح با بیان اینکه امکان اجرایی بسیاری از پروژه های نیمه تمام برای واگذاری به بخش خصوصی وجود دارد، افزود: طرح هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارد به این بخش واگذار شود.

وی با بیان اینکه 762 پروژه با اعتباری بالغ بر 471 میلیارد تومان در دهه فجر امسا افتتاح شد، افزود: این پروژه ها سبب پایداری اشتغال در استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 طرح اقتصاد مقاومتی در روستاهای مازندران اجرایی شود

22 طرح اقتصاد مقاومتی در روستاهای مازندران اجرایی شود