مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 17:512016-02-07اقتصادي

41 پروژه عمرانی در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید


41 پروژه عمرانی در زمینه های عمرانی، ورزشی، خدماتی و رفاهی با سرمایه گذاری 440 میلیارد ریال در شهرستان تنگستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمصطفی سالاری عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت بالایی در حوزه های بندری، اقتصادی، گردشگری، آبزی پروری و شیلاتی برخوردار است اظهار داشت: با تدوین طرح های مهمی در بخش های مختلف زیرساخت های رفاهی و خدماتی در شهرها و روستاها سال آینده تسریع می یابد.

وی از اجرای بزرگراه اهرم به برازجان خبر داد و تصریح کرد: با تکمیل طرح های بزرگراهی در استان بوشهر مسیر عسلویه تا گناوه به بزرگراهی تبدیل که از ایمنی تردد بالایی برخوردار می شود.

استاندار بوشهر از افتتاح 41 طرح عمرانی در تنگستان خبر داد و گفت: 41 پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر با اعتباری افزون بر 44 میلیارد تومان در تنگستان به بهره برداری رسید.

سالاری اجرای 20 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال فجر امید در شهرستان تنگستان را از جمله این طرح ها دانست و تصریح کرد: 10 زمین آن به طور هم زبان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و 10 زمین دیگر تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود.

وی با اشاره به احداث پارک های و بوستان روستایی گفت: بیش از 70 بوستان روستایی در تنگستان در حال اجرا است که در هفته دولت سال آینده همه این بوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 پروژه عمرانی در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید

41 پروژه عمرانی در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید