مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 16:112016-02-07اقتصادي

روند احداث سد خاکی شهرستان آوج تسریع شود


با توجه به اهمیت بهره برداری از سد خاکی شهرستان آوج باید روند احداث این سد تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، فریدون همتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از سد خاکی چنگوره شهرستان آوج اظهار داشت: با توجه به اهمیت بهره برداری از سد خاکی شهرستان آوج باید روند احداث این سد تسریع شود.

وی بیان کرد: بر اساس آمارها تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سد خاکی چنگوره هزینه صرف شده که باید با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی مربوط این سد هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت مطلوب سد خاکی شهرستان آوج در توسعه کشاورزی، تصریح کرد: سد خاکی چنگوره در شهرستان آوج از ظرفیت خوبی در زمینه توسعه کشاورزی برخوردار است که این نکته باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

همتی ادامه داد: بهره برداری از سد خاکی چنگوره در شهرستان آوج زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در واحدهای تولیدی و کشاورزی را فراهم می کند که به همین سبب باید تامین اعتبار و بهره برداری از سد خاکی در اولویت برنامه ها قرار بگیرد.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت کشاورزی استان قزوین باید توسعه یابد، عنوان کرد: استان قزوین یکی از قطب های کشاورزی در کشور به شمار می رود که در زمینه استفاده درست از این ظرفیت و توسعه آن باید اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند احداث سد خاکی شهرستان آوج تسریع شود

روند احداث سد خاکی شهرستان آوج تسریع شود