مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 16:112016-02-07اقتصادي

30 میلیارد ریال به اجرای طرح خدمات حمایتی دانش آموزان استثنایی تخصیص یافت


رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح خدمات حمایتی از دانش آموزان استثنایی تخصیص یافت که تاکون 15 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمد قدمی ظهر امروز در همایش فصل حضور در بوشهر با بیان اینکه طرح خدمات حمایتی از دانش آموزان استثنایی کشور در دست اجراست اظهار داشت: از برنامه های جدید آموزش و پرورش استثنایی کشور اجرای طرح خدمات حمایتی از دانش آموزان استثنایی است که در قالب برنامه های گوناگون اجرا شده است.

وی با اشاره به تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح خدمات حمایتی از دانش آموزان استثنایی گفت: از این میزان اعتبار تاکنون 15 میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان بسته های حمایتی دریافت می کنند تصریح کرد: دانش آموزان استثنایی از بسته های حمایتی شامل دریافت سمعک، واکر، عینک و ویلچر برخوردار هستند بگونه ای که در راستای اجرای طرح خدمات حمایتی دانش آموزان کم بینا تبلت رایگان دریافت کردند.

حتی جراحی های خاص را نیز برای سلامت این دانش آموزان حمایت مالی می کنیم.

قدمی با بیان اینکه حمایت های مالی دانش آموزان در راستای سلامت مورد توجه است بیان کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیازهای ویژه ای برای دانش آموزان استثنایی باهدف ارتقا سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد ریال به اجرای طرح خدمات حمایتی دانش آموزان استثنایی تخصیص یافت

30 میلیارد ریال به اجرای طرح خدمات حمایتی دانش آموزان استثنایی تخصیص یافت