مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 16:112016-02-07سياسي

عضو شورای شهر کرج تأکید کرد لزوم اجرای طرح های عمرانی با لحاظ کردن پیوست زیست محیطی


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم اجرایی شدن طرح های عمرانی با لحاظ کردن پیوست زیست محیطی تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم باید در راس برنامه ریزی های شهرداری کرج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، غفور قاسمپور اظهار داشت: طبق طرح دو فوریتی حوزه فضای سبز که در شورای اسلامی شهر کرج مطرح شد، مقرر شد در راستای حفظ و توسعه فضای سبز و اجرای طرح های عمرانی بزرگ همچنین توافقات عمده در سطح شهر پیرامون مسائل محیط زیست، پیش از انجام هرگونه اقدامی در موضوعات مد نظر در کمیسیون ماده 7 مطرح سپس نسبت به انجام آن تصمیم گیری شود.

وی اظهار داشت: همچنین دو موضوع مهم شامل مسائل و موضوعات مربوط به حوزه پسماند همچنین بودجه سال 95 در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج مطرح است که اعضا در خصوص آن تصمیم گیری می کنند.

قاسمپور خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی اعضای شورای اسلامی شهر کرج در حوزه پسماند، جمع آوری شیرابه ها در حلقه دره است که این موضوع به عنوان زنگ خطری بزرگ برای سلامتی شهر و شهروندان مطرح می شود و امید است با استفاده از ماشین آلات تخصصی بتوانیم جهت رفع این معضل به استانداردهای مطلوب دست یابیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان افزود: لایحه ارسالی بودجه 95 شهرداری و سازمان های تابعه در حدود یک هزار و 700 میلیارد تومان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر کرج تأکید کرد لزوم اجرای طرح های عمرانی با لحاظ کردن پیوست زیست محیطی

عضو شورای شهر کرج تأکید کرد لزوم اجرای طرح های عمرانی با لحاظ کردن پیوست زیست محیطی