مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 15:212016-02-07دانش

پذیرش بیش از 1000 دانشجو در مقطع کاردانی در مرکز علمی- کاربردی شهرداری های مشهد


رییس موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی از پذیرش بیش از هزار دانشجو در 14 رشته مقطع کاردانی توسط مرکز علمی- کاربردی شهرداری های مشهد، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" ابوالفضل بشرویی شرق گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری های مشهد یکی از مراکز موسسه تحقیقات آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی و وابسته به سازمان همیاری شهرداری های استان است که در جهت کمک به ارتقاء سطح علمی کارکنان نهادهای مختلف به ویژه شهرداری های استان، برگزاری دوره های کاردانی و کارشناسی را در رشته های مرتبط با این حوزه در دستورکار دارد.

وی افزود: بر همین اساس ثبت نام از متقاضیان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای بدون کنکور این مرکز از طریق سایت سازمان سنجش فراهم شده و تا روز 20 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز علمی- کاربردی شهرداری های مشهد عنوان کرد: طبق بررسی های انجام شده و نیاز شهرداری ها و ارگانهای مختلف به نیروی انسانی متخصص، رشته های کاردانی حرفه ای حقوق، بازرگانی، تاکسیرانی، معماری داخلی، امور دهیاری ها و شوراها، امداد و نجات شهری و حسابداری همچنین کاردانی فنی شهرسازی، فناوری اطلاعات و عمران در گرایش های امور پیمانها، سازه های پیش ساخته، نقشه برداری مسیر و ترافیک شهری در این مرکز برای ترم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از 1000 دانشجو در مقطع کاردانی در مرکز علمی- کاربردی شهرداری های مشهد

پذیرش بیش از 1000 دانشجو در مقطع کاردانی در مرکز علمی- کاربردی شهرداری های مشهد