مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 14:402016-02-07فناوري

توضیح واعظی درباره بازداشت یکی از مدیران


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد انتشار اخباری مبنی بر بازداشت یکی از مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل فساد در یک قرارداد ارتباطی توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمود واعظی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت در دهه فجر 94 در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص بازداشت یکی از مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: قراردادی قبل از این دولت منعقد شده بود و مدیری که بازداشت شده است نیز از دولت قبل در شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شده بود.

وی افزود: ما اخباری را بعدها در این زمینه شنیدیم و با بررسی های انجام شده متوجه ابهام در این زمینه شدیم.

بر این اساس ایشان را عزل کردیم.

البته من هیچ خبری ندارم که این اتهام درست است یا خیر، اما این را به جرأت می توانم بگویم که این دولت از روز اول در تمامی کارها شفاف عمل کرده و با فساد مخالف است.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه در زمینه اتهام وارد شده قضاوت نمی کنیم، تصریح کرد: اما به محض شنیدن حرف و حدیث در مورد قرارداد انجام شده و اتفاقاتی که در این زمینه افتاده است، جای مدیر را عوض کردیم.

واعظی با تاکید بر اینکه هیچ اتفاقی در این زمینه در این دولت نیفتاده و هم مدیر و هم قرارداد منعقد شده مربوط به دولت قبلی بوده است، گفت: با این وجود گروهی را مسئول بررسی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح واعظی درباره بازداشت یکی از مدیران

توضیح واعظی درباره بازداشت یکی از مدیران