مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 13:462016-02-07اقتصادي

رییس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد بهره مندی 148 قطعه باغ از طرح آبیاری تحت فشار


رییس جهاد کشاورزی آبپخش از بهره مندی 148 قطعه باغی از خدمات طرح آبیاری تحت فشار در پایلوت 170 هکتاری آبپخش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دشتستان، محمداسماعیل شفیعی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دو پروژه توسعه کشاورزی بخش آبپخش با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: آبپخش یکی از قطب های مهم استان در عرصه کشاورزی است و صنعت کشاورزی یکی از مهم ترین رکن های توسعه این بخش محسوب می شود.

وی افزود: در سال های اخیر با همت دولتمردان خدمات زیادی به کشاورزان ارائه شده و شاهد شکل گیری تحولات عظیم و بسیار خوبی در کشاورزی نگین سبز استان بوشهر بوده ایم.

شفیعی خاطرنشان کرد: اجرای طرح آبیاری تحت فشار در فضای پایلوت 170 هکتاری یکی از ارزشمندترین خدماتی است که با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو در منطقه آبپخش اجرا می شود و پس از بهره برداری از این طرح شاهد تحقق نتایج ارزشمند در منطقه خواهیم بود.

رییس جهاد کشاورزی آبپخش در ارتباط با ضریب پوشش طرح آبیاری تحت فشار در نخیلات آبپخش اضافه کرد: پایلوت طرح آبیاری تحت فشار 148 قطعه نخیلات تعیین مساحت شده و 117 بهره بردار باغی از این خدمات بهره مند می شوند.

وی در ارتباط با وضعیت اجرای این طرح نیز گفت: هم اکنون پیمانکار مجری این طرح مبادرت به تجهیز کارگاه کرده و آماده اجرای عملیات حفاری در سطح نخیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد بهره مندی 148 قطعه باغ از طرح آبیاری تحت فشار

رییس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد بهره مندی 148 قطعه باغ از طرح آبیاری تحت فشار