مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 13:452016-02-07ورزشي

پنج گزینه برای هدایت تیم ملی بسکتبال باویلچر


رییس انجمن بسکتبال باویلچر از انتخاب سرمربی تیم ملی از بین 5 گزینه برای هدایت ملی پوشان و معرفی به شورای فنی فدراسیون جانبازان و معلولان خبر داد.

- حبیب خمجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما "گفت: دیدار فینال رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه (مهرماه ) بین تیم ملی ایران و استرالیا برگزار شد که نمایندگان ایران علی رغم به نمایش گذاشتن یک رقابت خوب، با نتیجه 78- 60 مغلوب تیم استرالیا که عنوان قهرمانی جهان را در پرونده خود دارد، شدند و ملی پوشان کشورمان با هدایت کمال عشق سرمربی تیم ملی ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی، سهمیه پارالمپیک ریو را از آن خود کردند.

او افزود: در حال حاضر و براساس تصمیم اعضای انجمن بسکتبال باویلچر 5 گزینه برای سرمربیگری و هدایت تیم ملی به شورای فنی فدراسیون جانبازان و معلولان معرفی شده اند که پس از بررسی های لازم، سرمربی ، مربی و کادر فنی و اجرایی تیم ملی معرفی خواهند شد.

خمجانی درباره ترکیب و اردوهای تیم ملی گفت: هم اکنون 60 درصد ترکیب تیم ملی مشخص شده است و 8 نفر از ملی پوشان کشورمان به عنوان لژیونر در کشورهای اروپایی از جمله ترکیه و اسپانیا با حضور در مسابقات و تمرینات تیم ها، آمادگی خود را در بالاترین سطح نگه داشته اند و دیگر ملی پوشان در تیم های داخلی و حضور در مسابقات باشگاهی آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج گزینه برای هدایت تیم ملی بسکتبال باویلچر

پنج گزینه برای هدایت تیم ملی بسکتبال باویلچر