مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 13:352016-02-07اقتصادي

افزایش تجارت ایران و روسیه به دنبال تسهیل صدور روادید


درپی اعلام تسهیل در صدور روادید اتباع ایران و روسیه، رییس کمیسیون تسهیل تجارت و صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: اجرایی شدن سند همکاری های کنسولی میان ایران و روسیه برای تسهیل در صدور روادید میان اتباع دو کشور می تواند با هزینه کم در رشد مبادلات تجاری دو کشور تاثیرگذار باشد.

- محسن بهرامی ارض اقدس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره سند همکاری های کنسولی بین ایران و روسیه که با هدف تسهیل در صدور روادید و رفت و آمد آسان اتباع دو کشور اعلام شده است اظهار کرد: اساسا یکی از راه های توسعه روابط اقتصادی و تجارت فرامرزی سهولت در رفت وآمد شرکای تجاری به کشور های مبدأ و مقصد است.

وی ادامه داد: یکی از راه هایی که می تواند منجر به افزایش اعتماد در روابط تجاری طرفین شود رفت و آمدها و ملاقات های حضوری با یکدیگر است، چرا که در کنارآن امکان ایجاد زمینه توسعه مشارکت های اقتصادی، بازرگانی و سرمایه گذاری تولیدی برای دو طرف فراهم می شود و طبیعتا هر گونه تسهیلاتی دراین زمینه نسبت به ارتقای معاملات و تعاملات تجاری بین افراد و فعالان کشورها تاثیر جدی داشته باشد.

رییس کمیسیون تسهیل تجارت و صادرات اتاق بازرگانی تهران با اشاره به پیشینه صدور روادید بین ایران و روسیه گفت: در گذشته شرایط صدور ویزا برای اتباع ایرانی توسط کشور روسیه به دلیل ساختار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تجارت ایران و روسیه به دنبال تسهیل صدور روادید

افزایش تجارت ایران و روسیه به دنبال تسهیل صدور روادید