مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 13:252016-02-07بين الملل

انتقاد یک نویسنده مصری به اظهارات فرقه گرایانه قرضاوی


روزنامه الاهرام و پایگاه دارالاخبار مصر با انتقاد از رویکرد "یوسف شیخ قرضاوی" در تشدید فتنه بین شیعه و سنی در شرایط حساس و خطرناک کنونی جهان اسلام تاکید کردند: - مواضع اخیر یوسف قرضاوی به مثابه ریختن بنزین به روی آتش فتنه طائفه یی و مذهبی بین شیعه و سنی و بهانه و توجیهی برای تروریست های نادان برای دست زدن به اقدامات تروریستی علیه مساجد شیعیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه الاهرام و پایگاه دارالاخبار مصر مقاله مکرم محمد احمد، نویسنده و تحلیل گر مشهور و باسابقه مصری را با عنوان القرضاوی .

ترکیبی از خرافه و فتنه منتشر کردند.

مکرم محمد احمد با انتقاد شدید از دیدگاه های خرافی و فتنه انگیزانه شیخ یوسف القرضاوی در تفسیر متن دین به نفع گروه های تکفیری و تروریستی مثل گروه اخوان المسلمین و نادیده گرفتن جنایات این گروه ها علیه مردم و نیروهای پلیس و امنیتی و ارتش مصر، از رویکرد شیخ قرضاوی در تشدید فتنه بین شیعه و سنی در شرایط حساس و خطرناک کنونی جهان اسلام انتقاد کرده و مواضع اخیر وی از جمله ابراز پشیمانی اش از دعوت به تقریب بین شیعه و سنی را به مثابه بنزین روی آتش توصیف می کند.

مکرم محمد احمد در ادامه می نویسد: ساده ترین محققان شریعت اسلامی هم می دانند که شیعیان مسلمان و موحد هستند که جایگاه و شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نویسنده مصری به اظهارات فرقه گرایانه قرضاوی

انتقاد یک نویسنده مصری به اظهارات فرقه گرایانه قرضاوی