مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 13:112016-02-07اقتصادي

در ششمین روز از دهه فجر بوستان بهارستان شمالی نوشهر به بهره برداری رسید


بوستان بهارستان شمالی نوشهر با صرف مدت هفت ماه از آغاز به کار عملیات اجرایی در ششمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.

- " از شهرستان نوشهر، فرهاد بنی شیخ الاسلامی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بوستان بهارستان شمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز نوشهر به 3.

7 در آینده نزدیک می رسد، اظهار کرد: نزدیک به 10 هزار مترمربع زمین در ضلع جنوبی کمربندی این شهر برای اجرای فضای سبز نوشهر اضافه می شود.

وی با اعلام اینکه با اجرای این طرح، سرانه فضای سبز جمعیت 50 هزار نفری نوشهر به 3.

7 افزایش می یابد، افزود: سرانه فضای سبز نوشهر برای هر شهروند نوشهری سه مترمربع است که با اضافه شدن فضای سبز کمربندی به هفت مترمربع افزایش می یابد.

شهردار نوشهر با بیان اینکه بوستان بهارستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به مساحت 2500 متر احداث شد، خاطرنشان کرد: این بوستان در بهارستان شمالی واقع در منطقه هلستان قرار دارد و به وسایل بازی و ورزشی مجهز است، ولی به دنبال افزایش تجهیزات آن هستیم.

شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه زمین این پارک توسط شهرداری و شورای شهر خریداری شد و ظرف مدت هفت ماه به بهره برداری رسید، تصریح کرد: تا قبل از پایان سال تجهیزات، وسائل بازی و ورزشی به این مجموعه اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ششمین روز از دهه فجر بوستان بهارستان شمالی نوشهر به بهره برداری رسید

در ششمین روز از دهه فجر بوستان بهارستان شمالی نوشهر به بهره برداری رسید