مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 11:462016-02-07سياسي

به برکت انقلاب اسلامی هم توان مبارزه داریم و هم توان مذاکره


بپذیریم و باور کنیم که ما توان داریم هم توان مقاومت، هم توان تعامل، هم توان مبارزه و هم توان مذاکره و این توان به برکت انقلاب اسلامی و پیام اصیل گفتمان انقلاب اسلامی به دست آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت محمد مرندی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: همه عزت، سربلندی و قدرت ملی ما ناشی ازتفکر و فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل (ره) یعنی فرهنگ استقلال و خود باوری است.

وزیر امورخارجه ادامه داد: ما همه باید باور کنیم بعنوان یک قدرت و مردم با فرهنگ، سابقه و با تاریخ می توانیم در صحنه بین المللی حضور پیدا کنیم.

ظریف اضافه کرد: مبنای حرف امام (ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند این است که بفهمیم که آمریکا قدرقدرت نیست و توهم نداشته باشیم که اگر آمریکا چیزی پذیرفت، حتما به ضرر ما است که پذیرفته است، چنین تصوری معطوف به این است که آمریکا ابر قدرت است و ما باید آن را بپذیریم.

وی تاکید کرد: بپذیریم و باور کنیم که ما توان داریم هم توان مقاومت، هم توان تعامل، هم توان مبارزه و هم توان مذاکره و این توان به برکت انقلاب اسلامی و پیام اصیل گفتمان انقلاب اسلامی به دست آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به برکت انقلاب اسلامی هم توان مبارزه داریم و هم توان مذاکره

به برکت انقلاب اسلامی هم توان مبارزه داریم و هم توان مذاکره