مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 11:102016-02-07دانش

مجتمع های آزمایشگاهی در استان ها و واحدهای دانشگاهی تاسیس شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هدف از تشکیل جلسات پژوهشی در استان ها را بررسی وضع بودجه پژوهشی واحدها و نحوه جذب آن عنوان کرد و گفت: - این جلسات در همه استان های کشور تشکیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی در جلسه شورای رؤسا و معاونین پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ساری با توجه به تاسیس پژوهشگاه تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سطح فعالیت این پژوهشگاه حرفه ای است و مراکز تحقیقاتی پیشرفته و آزمایشگاه های تخصصی و پیشرفته واحدها می توانند در آن عضو شوند.

واشقانی فراهانی داشتن مقالات علمی معتبر با ضریب تاثیر بالا، طرح های تحقیقاتی موثر و پروژه های برون دانشگاهی را از جمله ملاک های ارزیابی برای عضویت در این پژوهشگاه عنوان کرد.

وی بر مدیریت هزینه ها در امور پژوهشی تاکید کرد و گفت: مقالات و فعالیت های علمی یی معتبر است که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند و یا مورد کاربرد باشد.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه بزرگترین نقش دانشگاه تربیت نیروی انسانی است، اظهار کرد: هدف اصلی از فعالیت های دانشگاه در حوزه پژوهش تربیت نیروی متخصص و پژوهشگر است.

وی افزود: واحدهای دانشگاه باید ماموریت محور باشند و همه واحدها به گونه ای عمل کنند که صاحب یک برند یا محصول خاص باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع های آزمایشگاهی در استان ها و واحدهای دانشگاهی تاسیس شود

مجتمع های آزمایشگاهی در استان ها و واحدهای دانشگاهی تاسیس شود