مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 10:262016-02-07دانش

تولد «کانون خانه و دانشگاه» در دانشگاه آزاد همدان


با هدف برقراری تعامل و ارتباط دوسویه بین مسئولان و والدین دانشجویان، نخستین جلسه کانون خانه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف برقراری تعامل و ارتباط دوسویه بین مسئولان دانشگاه و والدین دانشجویان، نخستین جلسه کانون خانه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: از برکات انقلاب اسلامی توجه و تاکید بر حفظ کرامت انسانی افراد و ایجاد چتر حمایت معنوی از خانواده ها به عنوان یکی از مؤثرترین ارکان سازنده جامعه اسلامی است و تشکیل کانون خانه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به همین منظور صورت گرفته است .

سعید جامه بزرگی افزود: ایده اولیه تشکیل این کانون در واحد همدان به وجود آمد و دانشگاه آزاد اسلامی همدان در سال گذشته با برگزاری دو جلسه با والدین دانشجویان و دعوت از سخنرانان مطرح کشوری به تبیین چگونگی برقراری ارتباط دوجانبه میان خانواده ها، دانشجویان و دانشگاه همت گمارد .

وی تأکید کرد: دانشگاه عزم جدی دارد که به منظور افزایش تأثیر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد هم افزایی با خانواده های دانشجویان به شناسایی آسیب ها و مشکلات حوزه دانشجویی و جوانان بپردازد و با ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد «کانون خانه و دانشگاه» در دانشگاه آزاد همدان

تولد «کانون خانه و دانشگاه» در دانشگاه آزاد همدان