مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 09:012016-02-07اقتصادي

طرح های عمرانی در خلخال بهره برداری شد


با حضور فرماندار و روسای ادارات طرح های عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان خلخال افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی نظری شیخ احمد، فرماندار خلخال در مراسم افتتاح طرح های عمرانی در خلخال اظهار داشت: در راستای توسعه و رشد عمرانی در مناطق محروم شهرستان خلخال، روستاهای این شهرستان و مناطق محروم امسال بیشترین سهم بودجه را شامل شد که امروز شاهد بهره برداری از 12 طرح عمرانی در بخش خورش رستم شهرستان خلخال بودیم.

وی تصریح کرد: طرح های بهره برداری شده در مناطق روستایی خلخال در بخش های اجرای طرح هادی، آب آشامیدنی، آسفالت و تعمیر راه های ارتباطی روستایی و توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم است.

فرماندار خلخال با اشاره به بهره برداری از ساختمان گاز شهر هشتجین خلخال افزود:در راستای توسعه و عمران مناطق روستایی یک واحد آموزشی در روستای دمدول، یک واحد مهد کودک، چند واحد مسکونی برای مددجویان در روستاها، مرکز سلامت روان بهزیستی و آسفالت معابر از جمله طرح ها و پروژه هایی است که در مرکز شهر هشتجین و مناطق بخش خورش رستم شهرستان خلخال به بهره برداری رسیده است.

نظری شیخ احمد بیان کرد: بیش از 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات مختلف برای عملیات طرح های افتتاح شده در دهه فجر هزینه شده و کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح آبخیزداری و کنترل رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های عمرانی در خلخال بهره برداری شد

طرح های عمرانی در خلخال بهره برداری شد