مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 09:012016-02-07اقتصادي

اعلام قیمت 3 خودروی جدید پژو در ایران/ خودروی ایتالیایی هم می آید


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام قیمت سه محصول جدید پژو در ایران ( پژو 301، 208 و 2008)، گفت: فیات، شریک چهارم این گروه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "، هاشم یکه زارع در برنامه تلویزیونی تیتر امشب شکبه خبر با اشاره به انعقاد قرارداد ایران خودرو با پژو فرانسه گفت: این قرارداد چندین ویژگی مهم دارد؛ از جمله موجب شد تا سرمایه خارجی وارد کشور شود.

از سوی دیگر، موجب اشتغال زایی می شود و هم در سطح تولید و هم برای قطعه سازان و انتقال دانش فنی براساس منویات مقام معظم رهبری که همان اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: یکی از ویژگی های مهم این قرارداد این است که فرانسوی ها با شرکت ایران خودرو طرف نیستند؛ بلکه در قالب تاسیس یک شرکت مشترک بین دو طرف ایرانی و فرانسوی، سود حاصل از فروش به صورت نصف نصف تقسیم می شود که در طول سال اول، تنها 40 درصد خودروی تولید بومی است و در چهارسال این درصد به عدد 70 می رسد و به همین اندازه تراز مالی شرکت نیز مثبت می شود.

وی تصریح کرد: در بهمن سال 90 شرکت فرانسوی پژو ایران را ترک کرد و ما هم برای ادامه همکاری با این شرکت فرانسوی قراردادهای تنبیهی زیادی را لحاظ کردیم؛ نخست اینکه این شرکت موظف به پرداخت 200 میلیون یورو به عنوان غرامت شد و از سوی دیگر سهم نهایی تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام قیمت 3 خودروی جدید پژو در ایران/ خودروی ایتالیایی هم می آید

اعلام قیمت 3 خودروی جدید پژو در ایران/ خودروی ایتالیایی هم می آید