مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 08:552016-02-07اقتصادي

بی تأثیری کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی شهرهای کوچک


کاهش قیمت نفت نتوانست تأثیری بر اختصاص بودجه عمرانی شهرهای کوچک داشته باشد.

- عباس بهنود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، گفت: در بودجه سال 95 که توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، بودجه عمرانی 12 درصد افزایش داشته و این افزایش در شرایطی است که قیمت پیش بینی شده برای دلار در سال آینده، 3000 تومان است که امکان دارد به مبلغ 3800 تومان نیز برسد.

این کارشناس مسائل اقتصادی اظهار کرد: قیمت نفت در بودجه سال 95، بین 35 تا 40 دلار برای هر بشکه در نظر گرفته شده که این پیش بینی ها در شرایطی اعلام شده که هم اکنون قیمت نفت اوپک بین20 تا 30 دلار برای هر بشکه متغیر است.

این مدرس دانشگاه با بیان این که کاهش قیمت نفت تأثیری بر اختصاص بودجه های عمرانی ندارد، گفت: با وجود این که در کل بودجه سال 95 در بخش های عمرانی با افزایش 12درصدی مواجهه بوده است، اما کاهش قیمت نفت تأثیری بر این مهم ندارد، چون کشور وارد بحث های جدیدی در بخش سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: فاینانس های خارجی و داخلی بیانگر آن است که کشور به سرمایه گذاری های خارجی گرایش یافته و از طرف دیگر با لغو تحریم ها و صادرات میعانات گازی و سایر کالاها تراز تجاری کشور مثبت شده و یا از میزان منفی بودن آن کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تأثیری کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی شهرهای کوچک

بی تأثیری کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی شهرهای کوچک