مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 04:312016-02-07اقتصادي

اکثر مؤسسات غیرمجاز خراسان رضوی تعیین تکلیف شده اند


مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد زیادی از مؤسسات غیرمجازی که در مشهد مقدس فعالیت داشته اند.

- علی رسولیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس"، اظهار داشت: پس از حل شدن مشکل مؤسسات مالی و اعتباری منحله میزان و ثامن الحجج تعداد زیادی از مؤسسات در روند قانونی گرفتن مجوزات خود قرار گرفته اند.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات به وجود آمده از مؤسسات مالی و اعتباری در اختیارات بانک مرکزی است، خاطرنشان کرد: نهادهای استانی در این بخش اختیار ویژه ای نداشته و نمی توانند تغییراتی را اعمال کنند.

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی افزود: چند مؤسسه مالی و اعتباری و صندوق قرض الحسنه هم اکنون در حال ادغام هستند تا در قالب یک مؤسسه مالی و اعتباری جدید فعالیت خود را ادامه دهند.

رسولیان بیان کرد: همچنین تعدادی از این مؤسسات در واقع قالب صندوق قرض الحسنه فعالیت دارند که باز هم نظارت بر آنها بر عهده بانک مرکزی است.

وی با اشاره به اینکه بانک صادرات بسته های تشویقی مختلفی برای سپرده گذاران در میزان در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: افرادی که سپرده های خود را در بانک صادرات نگاه دارند از 10 آبان ماه سود دریافت می کنند که جزییات آن را مسئولان بانک صادرات در قالب فرمول های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر مؤسسات غیرمجاز خراسان رضوی تعیین تکلیف شده اند

اکثر مؤسسات غیرمجاز خراسان رضوی تعیین تکلیف شده اند