مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 02:512016-02-06اقتصادي

انعقاد30 تفاهم نامه مشترک با ادارات جهت مهارت آموزی مددجویان


مدیرکل فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 30 تفاهم نامه مشترک داخلی و خارجی با ادارات مختلف جهت مهارت آموزی و توانمندسازی مددجویان فنی و حرفه ای منعقد شده است.

- محمد جهانتیغی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان 30 تفاهم نامه مشترک با ارگانهای دیگر منعقد کرده است.

جهانتیغی یکی از امتیازهای انجام شده در دولت تدبیر و امید بیمه کارگران ساختمانی، قالیبافی و صنعتگران در برنامه 5 ساله کشور بود که بیمه تامین اجتماعی موظف شد این افراد را پس از اخذ مدرک مهارت رشته فوق با مبلغ ماهیانه 30 هزار تومان بهمراه اعضای خانواده بیمه نماید.

وی گفت: 30 تفاهم نامه همکاری مشترک در استان و خارج استان میان سازمان فنی و حرفه ای و ارگانهایی مثل کمیته امداد، منارید، بسیجیان، سیمان زابل، دانشگاه سیستان و بلوچستان، جهادکشاورزی، نیروی دریایی و منطقه آزاد منعقد شده که از این تفاهم نامه ها توانمندسازی مددجویان مهمترین آنان است.

جهانتیغی تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تعامل بسیار خوبی را با کمیته امداد حضرت امام داشته است.

وی تصریح کرد: واحدی در حوزه آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان کار رصد مهارت آموزان را مورد بررسی قرار می دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد30 تفاهم نامه مشترک با ادارات جهت مهارت آموزی مددجویان

انعقاد30 تفاهم نامه مشترک با ادارات جهت مهارت آموزی مددجویان