مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 23:062016-02-06اقتصادي

فارس گزارش می دهد زخم های مسکن مهر بیرجند دوباره امان صاحبانش را برید


با افتتاح پروژه 974 واحدی مسکن مهر در خراسان جنوبی و حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بیرجند مشکلات مسکن مهر دوباره توسط صاحبان این واحدها مطرح شد تا شاید مرهمی برای درمان این زخم ها باشد.

- " از بیرجند، صبح امروز چندین پروژه عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در خراسان جنوبی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهر ه برداری رسید.

در میان این پروژه ها، افتتاح 974 واحد مسکن مهر خراسان جنوبی از پروژه هایی بود که برای چندمین بار مسئولان را پای کار آورد.

سال ها از احداث پروژه های مسکن مهر می گذرد و هنوز هم انبوهی از منازل بدون امکانات در انتظار این هستند که روزی با بریده شدن ربان قرمز مورد بهره برداری برسند.

احداث واحدهای مسکونی مهر در ابتدا با گام های بلندی برداشته شد اما انگار مسئولان رفته رفته از گام نهادن در این مسیر به ستوه آمدند و گام ها روز به روز کوتاه تر و آرام تر شد.

تعدادی از منازل مسکونی سایت مسکن مهر بیرجند هنوز از امکانات اولیه و یا امکانات رفاهی برخوردار نیستند.

نبود آسفالت خیابان ها، کمبود فضای آموزشی، نبود امکانات ایمنی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای عبور و مرور دانش آموزان، پرداخت هزینه های زیاد برای وصل شدن به شبکه آبرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد زخم های مسکن مهر بیرجند دوباره امان صاحبانش را برید

فارس گزارش می دهد زخم های مسکن مهر بیرجند دوباره امان صاحبانش را برید