مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 20:512016-02-06اجتماعي

به مناسبت دهه مبارک فجر دانش آموزان برتر شاهد و ایثارگر دماوند تجلیل شدند


دانش آموزان برتر شاهد و ایثارگر شهرستان دماوند به مناسبت دهه مبارک فجر تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" در شرق استان تهران اظهار کرد: امروز 36 دانش آموز طرح پراکنده دانش آموزان شاهد و ایثارگران شهرستان دماوند مورد تجلیل قرار گرفتند.

امیر مرادی افزود: این دانش آموزان شامل فرزندان جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان و شهدا می شوند؛ این مراسم هر سال با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه 24 نفر از 36 فرزند شهید، آزاده و ایثارگر نخبه شهرستان دماوند هستند، تصریح کرد: این دانش آموزان در ترم نخست سال تحصیلی امسال توانستند مقام های خوبی را در رشته های مختلف شهرستانی و استانی کسب کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند بیان کرد: هر ساله اینگونه برنامه ها در ستاد شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش که متشکل از رؤسای اداره آموزش و پرورش و بنیاد شهید و همچنین کارشناسان مربوطه است، برنامه ریزی می شود.

*حمایت از 800 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دماوند مرادی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران 800 دانشجوی شاهد را نیز مورد حمایت خود قرار داده است، ادامه داد: بنیاد شهید با توجه به وجود 9 دانشگاه در شهرستان دماوند، شهریه 800 دانشجوی شاهد شامل فرزندان بالای 25 درصد جانبازان، آزادگان و شهدا را پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت دهه مبارک فجر دانش آموزان برتر شاهد و ایثارگر دماوند تجلیل شدند

به مناسبت دهه مبارک فجر دانش آموزان برتر شاهد و ایثارگر دماوند تجلیل شدند