مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 18:452016-02-06اجتماعي

رونمایی از سند راهبردی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی + فیلم


باحضور وزیر آموزش و پرورش از سند راهبردی دانشگاه شهید رجایی آموزش و پرورش در مراسمی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،" وزیر آموزش و پرورش در این مراسم نیروی انسانی را رکن اساسی درتعلیم و تربیت دانست و گفت: درسند تحول بنیادین آموزش و پرورش از زیر نظام ها و ارکان های مختلفی همچون مدیریت، برنامه درسی، نیروی انسانی، تجهیزات و فضای آموزشی نام برده شده است.

علی اصغر فانی با بیان اینکه دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی در آموزش و پرورش از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، افزود: در وزارت آموزش و پرورش، تربیت نیروی انسانی در رأس تمام فعالیت ها و سیاست ها قرار دارد و به همین خاطر این دو دانشگاه، سازمان های استراتژیک و راهبردی هستند.

وی جهت گیری آموزش و پرورش را توسعه آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش برشمرد و تصریح کرد: افزایش سهم دانش آموزان فنی و حرفه ای در مقطع متوسطه از سیاست های آموزش و پرورش است.

وی گفت: در سال 1366 سهم دانش آموزان از آموزش های فنی و حرفه ای 11 درصد بود که اکنون به 40 درصد رسیده است و طبق برنامه ششم این موضوع به 45 درصد خواهد رسید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لازمه توسعه کمی و کیفی در آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش، تأمین فضا، تجهیزات، امکانات و از همه مهم تر منابع انسانی است، خاطر نشان کرد: دانشگاه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند راهبردی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی + فیلم

رونمایی از سند راهبردی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی + فیلم