مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 16:452016-02-06سياسي

تایید صلاحیت 11 کاندیدای دیگر مجلس در خراسان جنوبی


سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی از تایید صلاحیت 11 نفر دیگر از داوطلبین مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، اظهار کرد: 49 نفر از داوطلبین مجلس شورای اسلامی که در مرحله قبل صلاحیت آنها احراز نشده بود برای بررسی مجدد صلاحیت اعتراض کردند که از این تعداد 11 نفر تایید صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع استان بالای 60 نفر تایید صلاحیت شده اند، افزود: از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 12 نفر تایید صلاحیت، 12 نفر رد صلاحیت و 4 نفر انصراف داده اند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، ادامه داد: همچنین از حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان، 15 نفر تایید صلاحیت و 9 نفر رد صلاحیت و یک نفر انصراف داده است.

محمدی با بیان اینکه از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه 13 نفر تایید صلاحیت و 9 نفر رد صلاحیت شده اند، یادآور شد: از حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه نیز 13 نفر تایید صلاحیت و 13 نفر رد صلاحیت شده و یک نفر انصراف داده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که از دفتر نظارت مرکزی تایید شده اما از شورای نگهبان رد صلاحیت شده باشند می توانند اعتراض کنند، اما در استان چنین موردی نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 11 کاندیدای دیگر مجلس در خراسان جنوبی

تایید صلاحیت 11 کاندیدای دیگر مجلس در خراسان جنوبی