مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 16:412016-02-06حوادث

1605 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شد


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: هزار و 605 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان کرمانشاه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ علیرضا مرزبانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با اشراف کامل اطلاعاتی این مقدار انواع مواد مخدر کشف شده که کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3درصد رشد دارد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: از ابتدای امسال تاکنون 46 باند توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و انهدام شده است و 160 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر نیز در این مدت دستگیر شده اند.

سرهنگ مرزبانی از دستگیری چهار هزار و 117 نفر از توزیع کنندگان خرد مواد مخدر خبرداد و گفت: مواد مخدری که به طور معمول از مرزهای استان وارد می شوند، شامل سنتی و پیش ساز مواد رونگردان هستند.

وی عنوان کرد: در راستای برخورد با توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه در طول چند روز گذشته در چهار مرحله عملیات در شهرستانهای کرمانشاه و صحنه 180 کیلوگرم تریاک، هشت کیلو و 300 گرم هرویین، یک کیلو و 350 گرم شیشه و مقادیری مواد پیش ساز مواد رونگردان کشف شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری هفت نفر از عوامل اصلی توزیع مواد مخدر در این عملیات ها خبرداد و افزود: در طی انهدام چهار باند توزیع کننده مواد مخدر پنج خودور جابه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1605 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شد

1605 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شد