مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 16:412016-02-06سياسي

نقش قابل توجه زنان در خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم


مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم با بیان انقلاب دستاوردهای انقلاب در عرصه زنان را تعالی بخشیده است، گفت: زنان همواره در دوران پس از انقلاب در زمینه آبادانی کشور و محرومیت زدایی از مناطق محروم نقشی ویژه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، معصومه ظهیری در همایش جشن "انقلاب اسلامی استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی- اسلامی" که پیش از ظهر امروز در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه زنان و خانواده با نگاه امام خمینی (ره) در این عرصه تعالی گرفته است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم افزود: قبل از انقلاب یا باید زنان را متجهر و خانه نشین و عقب مانده می دیدیم و یا اینکه از نوک پا تا سر غربی شده وبدون در نظر گرفتن معیارهای اسلامی در جامعه حاضر می شدند.

امام خمینی (ره) بعد از رسول اکرم (ص) به عنوان نخستین احیاگر بحث زنان و کسی که آیات الهی را در مورد زنان قرائت کردند.

ظهیری با بیان اینکه زن در نگاه تصحیح شده ابتدا با درنظر داشتن کسوت همسری و مادری در جامعه حضور پیدا کرد، تصریح کرد: زن با استفاده از بهره مندی توانمندی ها و استعدادهای خود در کنار ایفای نقش همسری و مادری با حضور در اجتماع از همه ظرفیت های خود برای یک رقابت مثبت و درست در اجتماه بهره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش قابل توجه زنان در خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم

نقش قابل توجه زنان در خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم