مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 16:212016-02-06پزشكي

اداره بیمه و درمان در شهرک اداری استان البرز احداث می شود


مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در مورد احداث مراکز جدید در حوزه تامین اجتماعی استان البرز، گفت: کلنگ اداره بیمه و درمان در شهرک اداری استان البرز با مساعدت وزارت مسکن و شهرسازی تا پیش از پایان سال جاری زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازابوالفضل آفریده در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: در استان البرز در بخش درمان غیرمستقیم با یک هزار و 480 مرکز سرپایی و بستری و با بیش از 15 بیمارستان طرف قرارداد هستیم که به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه در بخش درمان مستقیم 8 مرکز سرپایی، 2 مرکز بستری و دی کلینیک در استان وجود دارد، افزود: در سال جاری بیش از 110 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد بستری و درمان شده اند که در سال گذشته این تعداد بیش از 45 هزار نفر در مراکز سرپایی بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه بودجه پرداختی در بخش درمان غیرمستقیم در سال جاری حدود 452 میلیارد تومان بود، تصریح کرد: نسبت به سال 92 و 93 به ترتیب 50 و 130 درصد افزایش هزینه داشته ایم.

وی با اشاره به وضعیت استان البرز در حوزه درمان و بیمه شدگان در کشور، گفت: علی رغم اینکه البرز آخرین استان تشکیل شده در کشور محسوب می شود و از نظر امکانات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره بیمه و درمان در شهرک اداری استان البرز احداث می شود

اداره بیمه و درمان در شهرک اداری استان البرز احداث می شود