مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 15:312016-02-06حوادث

دستگیری پسر جوانی که متهم اصلی قتل پدرش است


پسر جوانی که متهم است پدرش را با 14 ضربه جسم سخت به قتل رسانده، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی تسنیم؛ دومین روز از بهمن ماه امسال خبر مرگ مشکوک مرد میانسالی توسط مسئولان بیمارستان سجاد تهران به مأموران کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد، با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد مرد میانسال بر اثر ضرب و جرح به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

با توجه به مشکوک بودن مرگ مرد 65 ساله، مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و سجاد منافی آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر در رابطه با مرگ مشکوک وی را صادر کرد.

پس از بررسی که توسط پزشکی قانونی صورت گرفت مشخص شد مرد میانسال بر اثر 14 ضربه با جسم سخت به قتل رسیده است و با توجه به اثبات قتل مرد میانسال تحقیقات از خانواده وی آغاز شد.

همسر مقتول درباره جزییات ماجرای قتل ناصر به مأموران گفت: بهرام پسر 28 ساله ام روز وقوع قتل با پدرش در منزل تنها بود که بعد از انتقال ناصر به بیمارستان به من و برادرش گفت که با پدرش به دلیل اختلافات مالی درگیر شده و پس از درگیری نیز وی را به بیمارستان منتقل کرده است اما بهرام از من و برادرش خواست که اگر کسی دلیل انتقال ناصر به بیمارستان را از ما جویا شد بگوییم ناص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری پسر جوانی که متهم اصلی قتل پدرش است

دستگیری پسر جوانی که متهم اصلی قتل پدرش است