مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 14:512016-02-06سياسي

رییس جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد برگزاری نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان در قم


رییس جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان ویژه ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم محمدابراهیم فقیه زاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ویژه راهپیمایی 22 بهمن که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: امسال فرصت خوبی شد و کمیته دانشجویی با برگزاری جلساتی بالغ بر 100 برنامه را به صورت متمرکز برای اساتید و دانشجویان برنامه ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال حضور و آمادگی بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت و اکنون آمادگی دانشجویان برای حضور در این راهپیمایی اعلام شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به برنامه های دیگر ویژه 22 بهمن گفت: نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان در دستور کار قرار گرفته، نمایش خیابانی برای دانشجویان برگزار می شود و مناظرات دانشجویی برای انتخابات داریم تا از ظرفیت ها نهایت استفاده صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام مناسبت های بین المللی گروه های خودجوشی هستند که هنرهای خود را نمایش می دهند که این امر در بحث دانشجویی آغاز شده است.

فقیه زاده یادآور شد: اگر شورای هماهنگی در قالب برنامه ای دعوت کند تا دانشجویان آثار خود را در قالب آثار هنری، نوشته و کاریکاتور در مسیر راهپیمایی به نمایش بگذارند جشنواره مناسبی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد برگزاری نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان در قم

رییس جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد برگزاری نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان در قم