مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 14:462016-02-06سياسي

یک هزار سمن در حوزه زنان و خانواده در کشور فعال است


معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار سمن در حوزه زنان و خانواده در کشور ثبت شده است، - گفت: یک هزار سمن در این حوزه در کشور فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، اطهره نژادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفتمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده و دستگاه هایی اجرایی با حضور استان های فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به مدت سه روز در شهر یاسوج برگزار می شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه تا پایان سال یک نشست منطقه ای دیگر در سطح کشور برگزار می شود، گفت: نخستین نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان در شرق کشور و استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دومین نشست منطقه ای سمن های استان های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به میزبانی یزد برگزار شد، افزود: سومین نشست استان های کرمان و هرمزگان به علت شرایط جغرافیایی به میزبانی کرمان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار سمن در حوزه زنان و خانواده در کشور فعال است

یک هزار سمن در حوزه زنان و خانواده در کشور فعال است