مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 14:412016-02-06سياسي

امام جمعه ابرکوه: انتخابات آبروی سیاسی نظام است/ نقد سازنده از دولت خیرخواهی است


همگان باید توجه داشته باشند که شرکت در انتخابات آبروی سیاسی نظام و کشور است و همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری ابرکوه و بعد از سخنان فرماندار این شهرستان که به انتقاد از کسانی پرداخت که به گفته وی دستاوردهای برجام را برنمی تابند، اظهار داشت: نقد، یک امر معقول، مرسوم و پسندیده است ولی باید در راستای سازندگی باشد نه تخریب که در این صورت ارزشمند است و اگر در راستای تخریب دولت باشد شرعاً جایز نیست.

وی افزود: انتقاد سازنده بیانگر خیرخواهی همگان است اما نباید ناسپاسی باشد و از بزرگان خود که مراجع، حوزویان و به خصوص رهبری است جلوتر باشیم.

حسینی گفت: در سال دولت و ملت و همدلی و هم زبانی هستیم که نماد دوستی و برادری است و باید در مقام عمل به عنوان مدیران اجرایی به سهم خود نشان دهیم که دولت تافته جدا بافته از ملت نیست.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: دولت بخشی از ملت و ملت حامی دولت و این همدلی و هم زبانی بسترساز وحدت رویه است.

وی اضافه کرد: اگر بوی تفرقه استشمام شود باید آن را بوی عفونت دانست و بیاییم که با وحدت، مشام مردم را نوازش کنیم و دهه فجر فرصتی مناسب برای این کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: انتخابات آبروی سیاسی نظام است/ نقد سازنده از دولت خیرخواهی است

امام جمعه ابرکوه: انتخابات آبروی سیاسی نظام است/ نقد سازنده از دولت خیرخواهی است