مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 14:412016-02-06دانش

اصلا صنعت نداریم که بخواهد ارتباط با دانشگاه داشته باشد


استاد برجسته دانشگاه صنعتی شریف گفت: ما اصلا چیزی به نام صنعت نداریم که بخواهد ارتباط با دانشگاه داشته باشید زیرا اگر صنعت داشتیم خود با دانشگاه ارتباط پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "محمدمهدی نایبی، محقق ارشد سازمان هوافضا در سومین کنگره سالانه فنعت با شعار تکاپوی در دانشگاه صنعتی که ظهر امروز در دانشکده برق دانشگاه تهران برگزار شد تصریح کرد: وقتی دو چیز به هم نیاز داشته باشند خودشان ارتباط پیدا می کنند و نیاز به زور زدن نیست ما اصلا صنعت نداریم که بخواهیم ارتباط با دانشگاه داشته باشیم اگر جزیی تر به قراردادهای دانشگاهی نگاه کنیم می بینیم یک جای دولتی آمده و حرکتی در این زمینه انجام داده و بخش خصوصی وارد این جریان نشده است.

این کارشناس هوافضا در تعریف صنعت چه چیزی می باشد خاطر نشان کرد: صنعت عبارت است از جایی که بتواند سرویس یا محصولی را که قابل ارایه در بازار جهانی باشد را ارائه دهد اما اگر دور یک کشور را حصار بکشیم و از مصرف کننده ایرانی بخواهیم مجموعه ای از جنس ها را از ما بخرد اسم این را صنعت نمی توان نامید.

وی با اشاره به اینکه اگر صنعت وجود داشته باشد خودش سراغ دانشگاه می رود اظهار داشت: مشکل اصلی که داریم این است که بخش خصوصی در کشور ما سوپرمارکت و چلوکبابی ها هستند هر جا اسم یک صنعت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلا صنعت نداریم که بخواهد ارتباط با دانشگاه داشته باشد

اصلا صنعت نداریم که بخواهد ارتباط با دانشگاه داشته باشد